رضا ویدیو

رضا ویدیو

دنبال چی میگردی
رضا ویدیو

رضا ویدیو

دنبال چی میگردی

گوشی نوکیا 106

درباره گوشی نوکیا ۱۰۶

مطمئنا کاربران گوشی‌های ساده و ارزان قیمتی چون نوکیا ۱۰۶، تقاضای زیاد و دور از ذهنی از گوشی خود ندارند. چرا که اصلی‌ترین هدف این دسته افراد از تلفن همراه خود، برقراری تماس و فرستادن پیامک به نحو احسن می‌باشد.

در کنار این موارد کاربران مایلند تا گوشی ساده ی خود از زیبایی خوب و دلنشینی برخوردار باشد و کاملا خوش دست باشد. خوشبختانه نوکیا ۱۰۶ تمام این ویژگی‌ها را داراست و به خوبی نیاز کاربران را برطرف می‌نماید.

به واقع گوشی‌های ساده و ارزان قیمت کمپانی نوکیا نزد مردم ایران جایگاه ویژه و محبوبیت خاصی دارند چرا که این شرکت فنلاندی همواره این نوع گوشی‌های خود را با کیفیت مناسبی تولید کرده است.

نوکیا ۱۰۶ هم از این قاعده مستثنی نیست و توانسته با وجود رنگ‌های زنده، نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب نماید. در نهایت اگر به دنبال گوشی ساده و زیبایی می‌گردید، نوکیا ۱۰۶ یک انتخاب سنجیده و درستی به حساب می‌آید.

شاید دوست داشته باشید: گوشی جی پلاس P10

امکانات گوشی Nokia 106

این موبایل دارای رزولوشن ۱۲۰ در ۱۶۰ پیکسیلی است در ابعاد ۴:۳ شاید این اطلاعات به درد شما نخورد چون فقط می خواهید با دوستان و آشنایان تماس برقرار کنید ولی دانستن این جور اطلاعات خالی از لطف نیست!

حافظه داخلی ان ۴ مگابایت است مساوی با ۸ هزار واژه پس خیالتان از بابت محدودیت پیامک و تماس راحت هست

خیلی جالب از جک 3.5 پشتیبانی می کند و شارژر نوکیا 106 سوزنی نیست بلکه میکرو usb v2 است همان شارژر های معمولی اندرویدی که سر آنها دو تا برآمدگی دارند

باطری

و باتری آن از نوع Li-Ion و 800 میلی آمبر است این باتری 5 روز نیاز شما بر طرف می کنه (اگر از نوکیا 106 استفاده نکنید ولی اگر خیلی استفاده دارید 3 روز شارژ نگه می دارد)

منبع: سایتا موبایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.